Saturday, August 02, 2008

OН ΛиΔ Я


2 years ago, i escape from God because of someone...

However He did not leave me...i leave Him but He did not leave me...

Again He leads me back 2 His hug last year...

He give me back d peace n consolation which i lost when i escape from God...He give me back d target 4 me...i know wat's d purpose i go thru all tis thg...i hav d motivation 2 continue doing everythg up 2 my best...
by Рихыд
心灵探索主题曲:你
Verse 1
在迷失中找不着自我
在期望中失去了把握
对前途已经没有那信心
我该如何能再向前行
Verse 2
要对着那一堆的试卷
对生活产生了厌倦
存在我心灵中的空虚
谁来填补我心灵所需
Verse 3
在迷茫中寻找探索你
那一位赐力量的你
让我在此为你来梦想
使我前方有了方向
Chorus
因为你 让我生活有目标
因为你 我朝着标竿勇往直跑
感谢你 让我回到你的怀抱
感谢你 指引我前方
成为我生命中的引导
Bridge
耶稣 是你 就是你牵引着我
你使我对生命的前途有把握
不轻易放弃 不向生命妥协
因我深信耶稣你必与我同行!

2 comments:

Anonymous said...

jia you,pal...

Anonymous said...

All the best...
sure HE lead u through all the obstacle...
just hav to believe in HIM.!!