Sunday, January 27, 2008

busy me...

in this few weeks, i hav been a very busy person. i am a temporary teacher in sch, tuition teacher in one tuition centre n tuition teacher for form5 n 6 students, who r my frenz. almost hav no time 2 do other thgs. but i see God helping me to hav d wisdom 2 arrange everythg n still get time for myself n my survey on my future....He has His way, i juz hav 2 learn from watever thg i am going through....

3 comments:

Anonymous said...

ric同学,呃,还有老师:

你真的很棒哦,加油!

连同上一篇文章(不太想在上一篇留下我的文字,感觉里面出现了太多人,好拥挤...也许,自己会被遮盖住)想为你开心。比起应考时,你真的快乐多了。还记得我们一起在预备考试时聊过的话吧,虽然怀念,但真的不太想回去了。

我也很开心可以找份这么有意义的工作(我的第一份工作),但其实我会挣扎;因为我受不了离开了又回来,回来了又离开那反反复复的难受,我会更加无法离开地面去飞翔,尤其看到那些天真的孩子好像找到了久违的自己。离开,会很舍不得。还有你们这些陪我说笑聊教学趣事的朋友们,我多么不想看不见你们。

这故事的最终会得到什么?我会吸取什么样的人生教训?我,不想只是得到了分离。

总是这样啊,人在开心的事中,会吹毛求疵的找出它的不开心,会未雨绸缪的,杞人忧天的,钻牛角尖的,不快乐。

也许,那天我可以学会笑着离开吧。

ric said...

希望我们能充满感动地离开,这样我们离开时就能笑着哭了。(",)

不要想太多了,好好把握现在吧!!

Anonymous said...

do ur best .... :)